Ajudes per a la participació

• Reducció hores docents (INDICADORS):
  • Indicador A: Proposta de projecte presentada al programa Horitzó 2020 en els quals la UA siga coordinadora del consorci (capdavanter i/o al Consell Europeu de Recerca (European Research Council, ERC). S'aplicarà una reducció màxima de 3 crèdits de descàrrega docent independentment del nombre de propostes presentades.
  • Indicador B: Projecte de recerca en execució en el qual la UA siga soci (partner) de ple dret, o únic beneficiari o beneficiària (monocontractor): 3 crèdits/any durant la vigència del projecte. S'aplicarà una reducció màxima de 3 crèdits, independentment del nombre de projectes d'aquest tipus en execució. Els indicadors A i B no podran ser aplicats sobre un mateix projecte.
  • Indicador C: Projecte de recerca en execució en el qual la UA siga coordinadora del consorci (líder) o projectes del Consell Europeu de Recerca (European Research Council, ERC): 6 crèdits/any durant la vigència del projecte. S'aplicarà un màxim de 6 crèdits independentment del nombre de projectes d'aquest tipus en execució.

Pot ampliar la informació en el següent enllaç.

Programa Propi del Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement

Ajudes per a la captació de projectes finançats per programes de la Unió Europea

Es publiquen cada any a l'estiu, en el següent enllaç:

La present convocatòria té per objecte la concessió d'ajudes per a facilitar la preparació de propostes de projectes de R+D+i que concórreguen a programes de la Unió Europea (UE), especialment Horitzó 2020, així com altres programes d'àmbit internacional que financen activitats de R+D+I.

Subvencions de la  Consellería d'Educació, Recerca, Cultura i Esport.

Subvencions per a la captació de projectes europeus o altres programes d'àmbit internacional

La informació la proporciona l'àrea de Projectes Públics de R+D i Beques, en el seu web:

Ajudes de RUVID (Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de la R+D+i)

RUVID ofereix els següents serveis de suport per a la preparació de propostes
  • Difusió i assessorament sobre oportunitats de finançament de la R+D+i en programes internacionals
  • A traves de la  pàgina web www.ruvid.org/ri-world i el newsletter R&I World by RUVID
  • Assistència tècnica sobre programes d'ajuda per a la preparació de propostes
  • Cerca de socis
  • Gestió de reserva d'espais a Brussel·les per a reunions
  • "Mentoring" durant el procés de desenvolupament d'una proposta. Més informació en el següent link
  • Pre-avaluació de la proposta. Més informació en el següent link

Oficina de Gestió de Projectes Internacionals OGPI