Ajudes per a la participació

• Reducció hores docents (INDICADORS):
  • Indicador A: Proposta de projecte presentada al programa Horitzó 2020 en els quals la UA siga coordinadora del consorci (capdavanter i/o al Consell Europeu de Recerca (European Research Council, ERC). S'aplicarà una reducció màxima de 3 crèdits de descàrrega docent independentment del nombre de propostes presentades.
  • Indicador B: Projecte de recerca en execució en el qual la UA siga soci (partner) de ple dret, o únic beneficiari o beneficiària (monocontractor): 3 crèdits/any durant la vigència del projecte. S'aplicarà una reducció màxima de 3 crèdits, independentment del nombre de projectes d'aquest tipus en execució. Els indicadors A i B no podran ser aplicats sobre un mateix projecte.
  • Indicador C: Projecte de recerca en execució en el qual la UA siga coordinadora del consorci (líder) o projectes del Consell Europeu de Recerca (European Research Council, ERC): 6 crèdits/any durant la vigència del projecte. S'aplicarà un màxim de 6 crèdits independentment del nombre de projectes d'aquest tipus en execució.

Pot ampliar la informació en el següent enllaç.

Programa Propi del Vicerectorat de Recerca i Transferència de Coneixement

Ajudes per a la captació de projectes finançats per programes de la Unió Europea

Es publiquen cada any a l'estiu, en el següent enllaç:

En general, són subvencionables les despeses ocorregudes l'any derivats de la preparació de propostes europees o internacionals de R+D:

Els recordem que poden incloure despeses de preparació de propostes realitzats des d'1 de Gener as 31 de Desembre de l'any de la convocatòria.

Subvencions de la  Consellería d'Educació, Recerca, Cultura i Esport.

Subvencions per a la captació de projectes europeus o altres programes d'àmbit internacional

La informació la proporciona l'àrea de Projectes Públics de R+D i Beques, en el seu web:

Ajudes de RUVID (Xarxa d'Universitats Valencianes per al foment de la R+D+i)

RUVID ofereix els següents serveis de suport per a la preparació de propostes
  • Difusió i assessorament sobre oportunitats de finançament de la R+D+i en programes internacionals
  • A traves de la  pàgina web www.ruvid.org/ri-world i el newsletter R&I World by RUVID
  • Assistència tècnica sobre programes d'ajuda per a la preparació de propostes
  • Cerca de socis
  • Gestió de reserva d'espais a Brussel·les per a reunions
  • "Mentoring" durant el procés de desenvolupament d'una proposta. Més informació en el següent link
  • Pre-avaluació de la proposta. Més informació en el següent link

Oficina de Gestió de Projectes Internacionals OGPI