Concurs d'Idees. Àrea de Salut.

¿Tens una idea innovadora en l'àrea de SALUT però no tens fons per a dur-la a terme? ¿Vols participar en un projecte EUROPEU?

Si tens una idea innovadora d'impacte internacional en el marc de SALUT, i vols aconseguir finançament per a dur-la a terme, açò et pot interessar...

Des de l'Oficina de Projectes Internacionals de la Universitat d'Alacant i amb el finançament de la Conselleria de Sanitat de la Generalitat Valenciana, s'ha convocat un concurs d'idees per a participar en el programa marque de finançament europeu de R+D+i H2020.

L'objecte del concurs se centra a fomentar el lideratge del PDI de la Universitat d'Ali cante en  els programes de recerca de la Unió Europea en l'àrea de Salut, per açò, se seleccionaran les millors idees d'entre totes les lliurades, les quals seran posteriorment presentades en convocatòries de Salut de la Unió Europea.

¿Qui pot participar?

Si eres membre del personal docent i investigador amb vinculació amb la Universitat d'Alacant i a més, tens una titulació de doctor o doctora, compleixes amb els requisits per a participar. ¡ANIMA'T!

¿Com participar?  AMPLIAT TERMINI

Si estàs interessat a participar, simplement has d'emplenar en anglès el formulari disponible en el següent enllaç:

i presentar-ho a través del Registre General de la Universitat d'Alacant abans de les 14 hores del divendres 3 de Juliol de 2015

¿Quin és el premi al teu esforç?

D'entre totes les idees presentades, es premiaran un màxim de 5 idees de projectes.

El premi consisteix en:

• Assessorament personalitzat a l'IP per un gestor expert en programes internacionals de R+D+i, durant 6 mesos. Inclou la preparació d'un informe d'oportunitats europees de finançament de la R+D+i per a les idees guanyadores.
  • Formació: Assistència dels IP al curs d'estiu que organitza l'Institut de Salut Carlos III en el marc de l'Escola d'Estiu de Salut Pública de Menorca entre els dies 21 i 23 de setembre. Inclou import de la matrícula, transport, allotjament i dietes corresponents, seguint la normativa vigent de la UA.

(Més informació sobre la formació: http://www.evsp.cime.es/contingut.aspx?idpub=4782).

Cada idea de proposta tindrà un investigador principal que s'especificarà en el formulari de sol·licitud, i que serà la persona a qui es dirigisquen les comunicacions relatives al concurs

¿Com es va a avaluar la teua idea?

L'avaluació de les propostes es durà a terme per una Comissió composta per 3 experts, i seran avaluades sobre la base de tres aspectes:

1. Claredat i rellevància dels objectius, fins a 5 ptos.
  2. Caràcter innovador incloent multidisciplinariedad, fins a 5 ptos.
  3. Impacte esperat sobre l'entorn científic, econòmic i social, fins a 5 ptos.

Les idees es prioritzaran en funció de la puntuació obtinguda de la suma dels 3 aspectes avaluats, passant al Jurado una llista amb aquelles que superen un mínim de 8 ptos (nota de tall).

¿Necessites més informació?

Per a ampliar la informació relacionada amb el concurs pots consultar les bases del mateix:

AMPLIAT TERMINI fins a 14 hores del divendres 3 de juliol de 2015

O pots posar-te en contacte amb l'oficina a través del correu ogpi@ua.es

Oficina de Gestió de Projectes Internacionals OGPI

Alacant (Spain)

Des de 2002 recolzant als investigadors de la UA en la captació i gestió fons europeus per a la investigació